Super SIX

Filters

Showing all 8 results

Departments

Price Filter

Product Categories

8 products

Un joc cu zar simplu si distractiv pentru intreaga familie!

  • 35,00 lei

    Super Six – 5×5 – Plastic – Albastru

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    35,00 lei
    35,00 lei
  • 69,00 lei

    Super Six – 10x10cm – Pentru orice varstă

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una de dimensiuni mai mari Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    69,00 lei
    69,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Auriu

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Roz

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Negru

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Gri

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Roșu

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
  • 55,00 lei

    Super Six – 5×5 – Aluminiu – Albastru

    SUPER SIX este un joc cu zar simplu dar distractiv pentru întraga familie! Această variantă este una premium construită din aluminiu, piesele sunt din metal iar zarurile sunt obisnuite din plastic. Mod de joc: Bețișoarele din plastic sunt împărțite egal între jucatori. Se recomandă distribuirea a minim 6 bețișoare fiecărui jucător. Fiecare jucător va arunca la tura sa cu zarul, în ordinea acelor de ceasornic. Pe partea de sus a cilindrului se află 5 zone numerotate de la 1 la 5. Dacă un jucător aruncă cu zarul un număr care are zona corespunzătoare liberă, atunci acesta este obligat să își aseze un bețișor propriu acolo. Dacă în schimb numărul care îl aruncă cu zarul corespunde unei zone deja ocupate, atunci jucătorul trebuie să ia la el bețișorul aflat acolo. Numarul 6 este numărul norocos! La fiecare 6 jucătorul introduce un bețișor în gaura din mijlocul cilindrului,bețisor care nu se mai întoarce în joc. Important: În prima rundă a jocului, fiecare jucător trebuie să arunce o singură dată cu zarul. Începând cu a doua rundă, fiecare jucător are dreptul să arunce de câte ori vrea cu zarul, până numărul aruncat corespunde unei zone deja ocupate sau până când decide el să se oprească. În momentul când un jucător arunca cu zarul un număr care corespunde unei zone ocupate, trebuie să ia bețișorul din acea zonă la el, urmând să joace următorul jucător. Este obligatoriu pentru fiecare jucător să arunce cel puțin odată pe tură cu zarul. Finalul jocului: Câștigă jucătorul care reușește să rămână primul fără nici un bețișor. Ceilalți jucători mai pot continua jocul. Varianta cu 2 zaruri Se aruncă zarurile de către fiecare jucator pe rând, ca să se decidă cine începe. Începe jucătorul care are suma zarurilor cea mai mare. În prima rundă fiecare jucător are voie să arunce o singură dată cu zarurile. Dacă arurile arată de ex. 5 + 6, atunci un bețișor va fi pus în gaura din mijloc (la numărul șase), iar celălalt in zona numărul 5. Dacă zarurile arată o dublă, de ex. 5 + 5, jucătorul decide dacă nu face nici o acțiune ( ar însemna sa pună un bețisor în zona 5 și apoi să îl ia înapoi, sau invers) sau sa redistribuie suma numerelor, adica 5 + 5 = 10 deci se pot folosi numerele 4 și 6. Dacă un jucător arunca numerele 4 + 2 și amândoua zonele sunt deja ocupate, ar putea pune bețișoarele în zonele 5 și 1, dar dacă zona 5 este deja ocupată nu ar fi o mișcare prea bună, așa că cel mai isteț ar fi să pună un bețișor în gaura din mijloc, la numărul 6, deoarece 4+2=6. Dacă amandoua numerele care pică la o aruncare sunt ocupate, pentru a evita ridicarea de a două bețișoare, se poate face suma acestora, astfel că se va ridica doar un bețișor, ex. zarurile arată 1 + 4, dacă zonele 1, 4 și 5 sunt libere, se va putea ridica doar bețișorul din zona 5. Când un jucător rămâne doar cu un bețișor, va avea dreptul să arunce doar cu un zar. Câștigă jucătorul care reușeste să scape primul de toate bețișoarele sale. Ceilalți jucători pot continua jocul. ATENȚIE ÎNTERZIS COPIILOR SUB 3 ANI. Conține piese mici care pot fi înghițite.
    55,00 lei
    55,00 lei
Select your currency
EUREuro